View Single Post
[quote=David01;3656596]Jeg kunne spise 2-3 egg, skinke, bacon og grønnsaker til frokost. Salat til lunsj på skolen, kjøtt og grønnsaker til middag og gjerne grønnsaker og egg til kvelds.
I tillegg spiste jeg en del nøtter som mellom-måltider og etter trening.
Som dessert spiste jeg cottage-cheese med bringebær (ganske digg faktisk).

Hvis man her ser på kalorier, så er dette kostholdet over dagsforbruket mitt, noe som dermed skulle tilsi at jeg ville gå opp i vekt. Men jeg raste ned.

Kutt sukker, brød, pasta, ris og poteter fra kosten. Da har du kommet langt


Så det er ikke kalorier inn/kalorier ut som gjelder om man skal ned i vekt?
Takk det samme

Jeg levde strengt på lavkarbo i 6 mnd, for deretter å gradvis spise mer karbohydrater igjen ila de 6 neste mnd.

Nå er det snart tre år siden jeg gjorde denne endringen, og jeg spiser i dag hva jeg vil, men jeg holder likevel prinsippet "alt med måte"
Jeg spiser både is, brød, sjokolade, ris og poteter i dag.
Mine kiloer har ikke kommet tilbake

Det du spiste der var veldig lite Så ikke unormalt at du gikk ned i vekt. 2-3 egg, skinke, bacon og grønnsaker er maksimalt 500 kcal vil jeg tippe. Itilegg har du endel nøtter, jeg vil tippe rundt 300 kcal her, en halv pose. Cottage cheese er og 300 kcal.

Salat har så å si null kalorier, samme med grønnsaker. Kjøttet du spiste har nok maksmimalt 300 kcal. Så totalt lander du på rundt 1500 kcal dagen, ekstremt lite og ikke rart du raste ned

Sitat av David01 Vis innlegg
Jeg kunne spise 2-3 egg, skinke, bacon og grønnsaker til frokost. Salat til lunsj på skolen, kjøtt og grønnsaker til middag og gjerne grønnsaker og egg til kvelds.
I tillegg spiste jeg en del nøtter som mellom-måltider og etter trening.
Som dessert spiste jeg cottage-cheese med bringebær (ganske digg faktisk).

Hvis man her ser på kalorier, så er dette kostholdet over dagsforbruket mitt, noe som dermed skulle tilsi at jeg ville gå opp i vekt. Men jeg raste ned.

Kutt sukker, brød, pasta, ris og poteter fra kosten. Da har du kommet langt



Takk det samme

Jeg levde strengt på lavkarbo i 6 mnd, for deretter å gradvis spise mer karbohydrater igjen ila de 6 neste mnd.

Nå er det snart tre år siden jeg gjorde denne endringen, og jeg spiser i dag hva jeg vil, men jeg holder likevel prinsippet "alt med måte"
Jeg spiser både is, brød, sjokolade, ris og poteter i dag.
Mine kiloer har ikke kommet tilbake

Dette kan skyldes at jeg er såpass ung, og at kroppen har blitt vant med den "nye" vekten, men dette har fungert ypperlig for meg
Vis hele sitatet...
Det du spiste der var veldig lite Så ikke unormalt at du gikk ned i vekt. 2-3 egg, skinke, bacon og grønnsaker er maksimalt 500 kcal vil jeg tippe. Itilegg har du endel nøtter, jeg vil tippe rundt 300 kcal her, en halv pose. Cottage cheese er og 300 kcal.

Salat har så å si null kalorier, samme med grønnsaker. Kjøttet du spiste har nok maksmimalt 300 kcal. Så totalt lander du på rundt 1500 kcal dagen, ekstremt lite og ikke rart du raste ned
Sist endret av LarsErikseen; 23. desember 2020 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.