View Single Post
Sentralstimulerende stoffer=stort potensiale for sakte selvmord, noen ganger raskt.
Opiater=stort potenssiale for raskt selvmord.
Canaboider=stor sjanse for å stagnere, stå på stedet hvil. Men det kan med rett bruk booste kreativiteten, og noen ganger ha medisninske egenskaper.
Psykidelia= stor sjanse for mental og åndelig vekst, se problemene sine med løsninger man må jobbe for. Da med respektfull bruk i en tereapeutisk setting.

Jeg er over 40 år, og jeg vil si at flertallet av de jeg kjente som leflet med amfetamin som ikke gav seg når leken var god fikk store problemer. Noen er og døde. Noen av selvmord på grunn av depresjonen bruken medførte. Noen overlevde ikke hjerneblødning eller slag i ung alder som er noen av de klassiske helseutfordringene amfetamin kan gi. Noen sonet lange fengselsdommer da stoffet kan gjøre at man blir ustabil(spesielt de som kombinerer stoffet med benzo), mens andre ble evige psykriatiske pasienter da hjernen sliter med psykoser dersom den ikke får tilstrekkelig søvn. Likevel så finnes det et fåtalls som "har fikset bruken", men krystallkulen min sier at de vil få helseutfordringer relatert til det som bare øker jo mer de blir 40+.

Man skal være forsiktig med skremselspropaganda, men når det kommer til amfetamin så stemmer en del av det de sier. Rent forskningsmessig antar jeg at amfetamin er en del farligere en djevel drikken alkohol. Jeg er sjeleglad at jeg lærte av skrekken når det kom til amfetamin i ung alder.


Jeg mener ikke og komme med råd. Men du må endre kursen i livet ditt, og relatert til lykke må man ofte gi for og få. Det kan være trening, synt kosthold eller hva som helst. For min del har jeg endret hele livet med daglig meditasjon. Det gjør at jeg takler stress på jobben på en helt annen måte, og på en mye mer stimulerende måte amfetamin er i nærheten av å klare. Uansett så anbefaler jeg som flere nevner her oppe og ta deg en uke fri fra jobben for å hente deg inn til normalen. Det som er synd er at psykologer er presset til å sende bekymringsmelding til fykesmannen, som gjør at man risikerer og miste bil-sertefikatet.Ellers tror jeg det kunne hjulpet deg veldig.