View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
De blir ofte omtalt som voldtektsdopet gjennom media.
Dette har med at hvis man blander rypper og alkohol.. så vil man sannynligvis ikke huske en DRITT dagen etterpå.. Så hvis man spiser 3 stk og drikker 10 øl. så hadde man fått en SINNSYKT kul form.. men man hadde sannsynligvis bare husket glimt av hva som har skjedd.. Dette har noe med tillvenning å gjøre..Det pleier ikke skje meg.. men det hender at hvis jeg spiser en 15 stk eller noe så får jeg blackout....
Rohypnol koster 30kr for 1 (gateprisen) også er det 3 for 100.... men seff.. hvis man har gode kontakter blir det billigere.. jeg får dem for 18kr(LES: FIKK)
Rusen av rohypnol (så lenge man ikke blander med alkohol) vil være bedøvende.. får ro i kroppen.. ingen smerter.. men dog ganske oppegående(så lenge man ikke spiser mye) spiser man mye blir man SINNSYKT sløv.. ettersom at dette er en av de sterkeste sove medisinene som gies ut.

Jo jeg har jo tenkt å gi meg.. men .. *urk* det ekke alltid like lett.. og ihvertfall ikke nå som det er endel penger med i bildet, som jeg kun klarer å skaffe ved å begå en kriminell handling,.... som feks.. Den saken!

-sp3q