View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Bergens Tidende 09.12.01
Bergen: Politiet har gjort et gigantisk beslag av narkotiske tabletter. Igår ble en 30åring varetektsfengslet for 4 uker. Politiavdelingsjef Jørn Solsvik Ønsker ikke å kommentere saken. - Vi er i startfasen av etterforskningen. Det dreier seg om et betydelig beslag, og flere personer er involvert. Mer vil vi foreløpig ikke si om skaen, sier Solsvik. etter det Bergens Tidende erfarer skal politiet ha beslaglagt felre tusen tabletter av typen Rohypnol. Det skal være et av de største enkelt beslagene gjort i år. En person ble igår varetektfengslet for 4 uker. Fengslingsmøtet gikk for lukkede dører og politiet har lagt fullstendig lokk på saken. PolitiadjutantLiv giertsen, som var aktor i fengslingsmøte, ville overhode ikke komentere siktelsen mot mannan. etter BT erfarer satt flere personer(som meg) med tilknyttning til saken i politiavhør igår. Politiet vurderte da hvor mange av dem siom skal begjæres varetektfengslet. Den avgjørelsen vil bli tatt idag. Det bli i går varslet fengsling av 2 personer , men den ene fengslingnen ble avlyst. Politiet vil ikke opplyse grunnen til dette. Pille misbruket blant narkomane har økt voldsomt de siste årene. Svært mange ruser seg på rohypnol for å få større effekt av heroinen(øøø..ja det også men HALLO??) Blandingsmisbruket gir narkolangere nye inntektsmuligheter. Piller smugles inn i fra Øst-europa, og selges med stor fortjeneste i Bergen.

Mer : http://www.bt.no/lokalt/bergen/artic...rticleID=71370

Gjett om DET VAR DRIT DA!!! ALT GIKK TIL HELVETE!! BAH!! men men.. jeg slapp heldigvis noe, fordi jeg var akkuratt TOM når det skjedde.. det var snakk om 1 og ett halvt minutt.. for jeg hadde akkuratt gitt fra meg de siste JEG hadde.. Men de andre.... gikk det desverre GANSKE dårlig med.. som dere sikkert ser litt lengre oppe i teksten.

-sp3q