View Single Post
Sitat av mocp Vis innlegg
Det er forskjell på tråder. Dette er en tråd med bakgrunn i en kar sin hendelse så det er personlig. En generell tråd om emnet ville vært bedre. Jeg sier ikke at noen har sagt noe ondt, men se for deg at denne tråden vokser mange flere sider og TS skal ta på seg alt det. Jeg syns ikke det er rett. Han er ikke ansvarlig for annet enn sine egne handlinger.
Vis hele sitatet...
Det er og forskjell på starten av en tråd, og hvor tråden et etter 10-20 innlegg. Dette er et diskusjonsforum, og akkurat som alle andre diskusjoner så utvikler diskusjoner seg - slik at man ikke alltid snakker om akkurat det spesifikke som blir nevnt i førstepost. Så lenge det er i nærheten, altså innenfor samme tema, og diskusjonen er interesant og/eller relevant så blir det stående - og innleggen blir ikke slettet / flyttet i en annen mer relevant tråd.

I dette tilfelle var det ikke lenger så veldig relevant å diskutere TS sin sak lenger, det er allerede svart på. Så at diskusjonen utviklet seg til til å snakke om ting på et litt mer generellt plan er da egentlig bare en positiv utvikling av tråden. Dette er et scenario som absolutt er relevant og viktig å diskutere.

(Dette her ble veldig off-topic og meta, men følte for å få det med, for å sette litt premisser for hvordan jeg håper at diskusjonen går videre. Men føler vi burde sette en strek for metadiskusjon her, og fortsette å diskutere det som egentlig er tema.)