View Single Post
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Dette skjedde for 30 min siden, jeg var på vei til skolen. Bor rundt 15 min unna skolen min med bil. Jeg kom til en ganske bratt sving i en nedover bakke og der ser jeg 2 baklys, først virket det jo rart, men skjønte det at det faktisk var en bil som hadde kjørt ut. Det hadde akkurat skjedd da jeg så bilen sto og gikk og ingen var rundt der.

Det var da jeg gjorde min første feil, jeg kjørte bare forbi.. fordi jeg hadde dårlig tid og skulle rekke skolen. Jeg er en person som hater fravær og har ikke hatt noe fravær på mange år.

Jeg burde stoppet og hjulpet han/hun her, eller kanskje ringt ambulansen ? Jeg sitter nå og angrer til de grader og lurer på hvorfor jeg ikke stoppet... Jeg vet faktisk hva jeg burde gjort, men ville ikke komme for sent til skolen

Hva er deres tanker?
Vis hele sitatet...
Du gjorde en feil ved å kjøre forbi. Ikke tenk at "det er vel sikkert noen andre som har ringt så jeg trenger ikke det". Ring! Det skader ikke. En positiv ting oppe i dette er at du føler på det. Neste gang.. Ring eller helst stopp. Læreren på skolen vil forstå deg.