View Single Post
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
215
Etter og ha lest en del hva folk har skrevet vil jeg faktisk si igjen. Personen er helt fin, bilen er dratt opp osv. Jeg har angra i hele dag og sitter forsatt og tenker på det. Men ja, jeg har nå lært hva jeg bør gjøre! ( Selvom jeg burde kunne dette) Takk gud for att alt gikk bra med personen.

Jeg vet også jeg var utrolig dum, men ikke tro jeg ikke vet det alt. Det er en grunn til at jeg skrev dette fordi jeg faktisk bryr meg om saken. Dette er faktisk alvorlig.

Tanken er at hva med vis det faktisk var meg som satt der og noen kjørte bare forbi? Hva ville jeg følt? Det kan jeg faktisk ikke tenke siden jeg aldri har vært i den situasjonen enda, men en dag hender det kanskje da vil jeg hvertfall få den hjelpen jeg trenger.

Og igjen, jeg hater meg selv for det jeg gjorde i dag. Og er glad for alt gikk bra. Bare ikke sitt der og skriv dritt, jeg vet selv at jeg var en utrolig møkka unge i dag og sånn måte er uakseptabelt.. Alt handler faktisk ikke om sitt eget hele tiden.

Den neste ulykka ( som jeg håper aldri skjer ) som jeg kommer borti blir nok en totalt forandra måte og reagere på nettopp fordi, mange gode folk her prøver også og hjelpe. Ja, nettopp og hjelpe folk
Sist endret av Shreddy; 5. desember 2014 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.