View Single Post
Jeg har en venninne på Facebook som tydeligvis ble "frivillig" hacket her om dagen, og det ser så lett ut. Jeg tenker at Facebook bør være såpass sikkert at det ikke finnes noe 1-2-3-guide til hvordan alskens dusteunger fikser det på et blunk... Men samtidig så føler jeg meg ikke veldig trygg på det. Google-søket etter "facebook hack" ga meg denne linken som tredje eller fjerde søkeresultat. Den ser ganske overbevisende ut i mine øyne, men... Noen her som vet om den fungerer?

Jeg tror uansett ikke at denne guttungen har giddet å betalt mange hundre kroner for å hacke passordet til kjæresten sin på gøy. Kanskje har hun et dårlig passord, slik at han fikk tilgang, men det at han tilbyr seg å hacke hvem som helst andre (men han må være hjemme da), gjør meg skeptisk. Hvor vanskelig er det egentlig?

Her er link til statusen jeg snakker om
Rosa og blå er kjæresteparet jeg snakker om. Grønn er en kompis av gutten, mens gul og svart er venninner av jenten.

Virker det som total BS eller? Er ute etter kommentarer og innspill på hvor sannsynlig det er at en random guttunge uten særlige datakunnskaper, får til å hacke vilkårlige Facebook-kontoer? Hvor vanskelig er det egentlig?

Takk for svar!