View Single Post
Tok en del offentlig transport da jeg var yngre, både til skole og ellers lit hit og dit om det passet med busser. Har ikke så mange kleine opplevelser med busser.

Ble dog mindfucket totalt på et nattog fra Oslo->Trondheim for en god del år siden. Jeg var rundt 20 år, og ble plassert ved siden av ei jente som var 17-18. Pratet litt piss med henne før vi begge to sovnet av. Brukte ørepropper og "bind" fremfor øyene som fulgte med i den pakken man får når man tar nattog.

Uansett, så våknet jeg av at noen strøk meg over brystet og magen..hva i helvette tenkte jeg, og tok av meg bindet fremfor øyene. Da sitter jenta på siden av meg med sitt hode lent på min høyre skulder/arm, hun har siklet en god del på armen min og hun tafser på meg. Det sykeste var at hun hadde bind fremfor øyene, så jeg kunne ikke se om hun var våken eller om hun antastet meg i søvne..begynte meg å lage noen host/kremt/hark lyder for å sjekke om reagerte. Null reaksjon! Hun har selfølgelig øreproppene godt plantet i skallen.

Jeg sa ganske tydelig ifra "Hei du!". Fortsatt ingen reaksjon! Jeg må fysisk ta tak i armen hennes som hun tafser på meg med og riste henne ganske kraftig for at hun skulle våkne. Hun kvapp til og dro av seg bindet fremfor øyene og fikk tørket bort resterende sikkel rundt kjeften.
Sa ifra at hun var litt vell aktiv med høyrearmen sin, og om hun skulle fortsette å bruke armen min som hodepute så måtte hun ofre pleddet sitt som sikkelguard!
Tror aldri jeg har sett noen som har blitt så jævla rød noen ganger før, hun ble helt knust! Og jeg måtte roe henne med med å prate div piss med at "ingen skade har skjedd, slapp av - slapp av, det er greit osv osv".

Når hun hadde fått kontroll over flauheten sa hun at hun var på vei til Trondheim for å treffe kjæresten sin, og hadde drømt at hun lå i senga med han..haha!

Jeg tenker enda på hva som kunne ha skjedd om jeg hadde latt henne fortsette på meg...kunne jeg ha fått meg en bj, eller kansje en handjob der jeg satt ?