View Single Post
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Hater busser noe så inderlig pga: er altid fult når jeg skal til skolen, aldri plasser igjen, kommer aldri når det er rush tid.

Utenom dette så er det veil feite + småbarn som gjør at jeg misliker og ta bussen.

Slenger på en historie:
Jeg skulle hjem fra skolen og måtte vente i 40min pga bussen ikke kom, rimelig kalt + regnvær frister lite.
Når endelig bussen kommer går jeg inn sitter meg et random sted og håper på at bussen ikke blir overfult.
Som normalt har jeg musikk på men ikke overdrevent høyt.
Så kommer det en utlening kjerring med 3 forbanna dritt unger de løper rundt i bussen og hyler og skriker som faen. Så plasserer hun seg forsiden av meg med en unge på fanget som skriker på et uforståelig språk. Jada, skrur musikken høyere men hører fortsatt ungene som løper rundt og bråker så skrur høyt nok til at jeg ikke hører de.

2min seinere når bussen kjørte dasket kjerringen meg i trynet for så og be meg dempe musikken pga hun ikke likte den, etter å ha sett meg kjapt rundt, ser jeg fortsatt ser at ungene er 4-5 seter fra hverandre og skriker til hverandre og ungen som er på fanget fortsatt skriker jeg pent hvis hun får ungene til og oppføre seg eller i det minste holde kjeft så skal jeg skru ned.

Ente med at jeg ble kalt rasist og hun drev og slengte meg full i drit resten av turen...


Dette skjer rimelig ofte at noen små dritt unger kommer og skriker og bråker som faen på bussen... er ikke serlig hyggelig skal jeg si deg.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde lett dasket hun tilbake og sagt hun skulle fått ungene til å ti stille. Om de holdt kjeft skrudde du ned musikken.