View Single Post
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg er på den veldig liberale siden av å være muslim. Føler at du ser ned på meg slik du skriver innlegget ditt.
Om det er guds vilje? Hvordan faen skal jeg vite det?
Og mitt personlige syn er at GUD ikke blander seg inn i vår eksistens og dagens religion har ført til mye krig og faenskap takket være uvitende mennesker som bruker religion som unnskyldning. Men det er en helt annen debatt.

Care faktoren er utrolig lav på de karikaturen tegningene. Jeg har ikke blandet gud inn i noen av innleggene mine. Eneste jeg vil fram til var at det er unødvendig provokasjon som fører til at Norske liv settes i fare av noen kontor rotter her i Norge. For å bevise at vi har fri presse, noe vi alle vet at vi har.

For all del, jeg snur det andre kinnet til. Men ikke alle har like verdier og kultur som oss. Ikke alle bor i et stabilt demokrati, ikke alle har det bra. Derfor får de kanskje ut frustrasjonen på andre måter enn vi gjør her i Norge.




edit: Jeg har IKKE flashet noe rasistkort her. Noe jeg er veldig påpasselig med å bruke er ordet rasist.
Vis hele sitatet...
Ser ikke ned på deg på noen måte, jeg respekterer deg og din tro, men jeg forstår tydeligvis ikke hvoran en verden med gud eller Allah eller det navnet som gjelder for akeuelle religion. Jeg prøvde bare å tenke slik jeg måtte ha gjort med utgangspungt i at det finnes en skaper.