View Single Post
Det har gitt meg sterke følelser både positivt og negativt der og da slik en trip kan gjøre men i det store bildet har det alltid blitt bra. Mange ganger går det i å bare slippe seg løs med noen venner og ha det moro, men har også fått en dypere innsikt og gått skikkelig inn i hodet mitt. Uansett får jeg også en nesten magisk følelse over det hele, eller litt sånn som når en var liten og alt var nytt og spennende.

I tunge tider har jeg brukt såkalte mikrodoser, noe jeg mener bør forskes mer på og som mange kunne hatt nytte av under de rette forhold og med kontrollert dosering.

Egodøden på fleinsopp og LSD er noe virkelig syke greier som jeg ikke kan sette ord på men enda tre år senere er det fortsatt en av opplevelsene som har påvirket meg mest.

Det er kanskje ikke noe for alle men jeg mener hvertfall psykedeliske stoffer er svært lite skadelig og det er en klar forskjell sammenlignet med andre psykoaktive stoffer( som speed og opiater.) Disse to bør ikke settes i samme bås om man skal kunne forstå det skikkelig .

Har ikke prøvd dmt enda men er bestemt på å gjøre det i løpet av livet. Håper det snart blir mer oppmerksomhet rettet mot disse stoffenes kraft av samfunnet og forskere
Sist endret av Bluesky_; 5. november 2019 kl. 08:05.