View Single Post
Fra legemiddelverket: "Modafinil er et sentralstimulerende middel som er godkjent til bruk ved narkolepsi og idiopatisk hypersomni" Det vil si at du ikke kan få det for konsentrasjonsproblemer, men må ha problemer med at du er overdrevent søvning eller plutselig faller i søvn uten videre. Gå forresten gjerne inn og les om bivirkninger, så du du vet hva du risikerer.

Vil forresten tilføye litt på rapporten min. Lokinga skyldte neppet modafinilen, men heller bakrus fra cannabis. Tok 2 piller igjen i går. La meg til å sove rett etter inntak, og våknet ca en halvtime senere og følte meg veldig opplagt. Så satte jeg meg til å lese, og leste uten problemer to kapitler i samfunnskunnskapsboka. Konsentrasjonen var lett å holde på, og teksten ble lest uten opphold i tre timer. Følte at jeg satt igjen med mye av stoffet etter endt økt, og var godt fornøyd med virkningen. Etterpå spilte jeg cs igjen, denne gangen følte jeg verken at jeg ble trøtt eller loka. Kjente mye mindre til noe topp i virkningen og utfasingen var mye lenger nå. Jeg tenker at dette hadde med at jeg ikke hadde røykt noe nylig denne gangen.

Hehe, takk, var ganske rotete men.. Mest å gjøre med bakfjernhet ^^ Genialt og spille cs på det egentlig :P Selv om det er litt tvilsomt å ta det her hver gang en skal spille cs..
Sist endret av Vitardetpåbong!; 19. mars 2009 kl. 12:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.