View Single Post
Om folk flytter på seg eller ikke kommer helt ann på. Har man flyttet på seg noen ganger og klarer å stå alene så er det mye mer komfortabelt enn å ha andre kriminelle rundt seg.

Jeg er da en vinningskriminell som ikke er kriminell i dagliglivet heller motsatt hvor jeg gjerne gjør gode gjerninger for å veie oppimot det gale man gjør så får man gode følelser allikevel.

Tror alder spiller inn. Om man er kriminell i tidlig alder så er det veldig enkelt å bli dratt inn i feil miljøer hvor man ruser seg samlet. Eller gjengmentalitet om man vil, jo eldre man blir og jo mer man overlever jo sterkere står man alene bortsett fra at man som regel har en kone. Man får ett syn etterhvert hvor svake mange er som er kriminelle og man har kanskje som meg ett sinne etterhvert som overgår det meste.

Jeg er på utreise fordi jeg ikke ønsker å gjøre skade på eget land eller mennesker i området jeg er født og oppvokst og da blir det heller juling av andre land istedenfor. Man gir juling og får juling som kriminell, ikke så mye å hige etter men om man er en som liker å oppleve mye og er adrenalin junkie uten noen lovlige muligheter så er det enten det eller dø.

Men ja du er inne på noe også det er veldig mye missunelse når andre ser penger og vakker dame kommer enkelt men ikke til de. Ikke ett enkelt liv å leve alltid hvor man må gå i det som egentlig er kamper helt uten mening men livet er ikke alltid enkelt for noen på denne plneten.