View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av KillaCam Vis innlegg
Han vil mest sannsynligvis ende med å ta Amf neste gang han drikker ja, da man vil oppleve å bli veldig trøtt av alkohol og når man først har opplevd fylla på amf/cola er det vanskelig å bare nyte alkorus. Unntak finnes såklart men de aller fleste får suget etter stimulanter så fort alkoholen begynner å virke. Da er veien veldig kort til å sprekke, når man allerede har svekket dømmekraft fra alken.

Det går an å få et sunt forhold til speed selv etter hyppig bruk, har klart dette selv. Jeg misbrukte speed i ca 2 år, nå tar jeg det en sjelden gang. Men problemet er ofte at man tar amf på en fest eller ved en spesiell anledning, så blir man oppe alt for sent og blir sliten neste dag. Da er det veldig fort å ta mer speed for å komme seg i hektene igjen, også får man ikke sove igjen til kvelden. Så er man igang igjen.

Du kommer mest sannsynlig ikke å merke det på han hvis han tar speed igjen da det er vanskelig å se på folk. Hvis du ikke har sett det på han tidligere ser du det nok ikke nå heller.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar
Jeg var veldig klar over at han sannsynligvis inntok noe ja. Men han benektet da jeg spurte. Så han er lett å oppdage det på.