View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg er en helt vanlig person med noenlunde rasjonell tankegang. Hvorfor skulle romvesener dratt rundt jorden vår i mange år, usynlige? Hva har de å tjene på det?



Og nøyaktig hva så han? Et grønt vesen med hjelm på som gikk ut av et svevende romskip? Eller en kule med lys som svevde på himmelen? Det kan godt være din far er ærlig, men det betyr ikke at han har sett aliens
Vis hele sitatet...
Hvorfor de skulle reist rundt her usynlige?
Jeg vet ikke, men grunnene kan være så mange.

Hvorfor drar noen folk på safari i kamuflasjeklær? For å observere en annen art.
Kanskje de gjør det for morro skyld, kanskje de er her for å forske på oss og studere oss, kanskje de er her for å hjelpe oss, kanskje de tar en pitstop for å hente ressurser f.eks metaller, mat, drikke, etc, kanskje de er her for å spionere på oss før de invaderer, kanskje de er her fordi jorda er rik på et mineral de har lite av på hjemmplaneten, kanskje de er her fordi de synes at mennesker er morsomme, kanskje de er her fordi de lagde oss og skal se til skapelsen dens.

Jeg vet virkelig ikke hvorfor, men jeg tror de er her.

Han er ærlig, og jeg spurte han om nettopp det samme, hvordan vet du at det var et romskip? Hvordan så det ut?

Han svarte at han så et lys (eller flere, jeg husker ikke helt), det/de suste forbi i en enorm hastighet under skyene.

Han sa han var sikker på at det var ikke et fly, ikke et helikopter, ikke et stjerneskudd, og heller ikke lyset fra en lyskaster. Nøyaktig hva det var kunne han ikke med sikkerhet si, men han var sikker på hva det ikke var. Han tror at det var et romskip. Og det samme tror jeg.