View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Forskjellen? Du mener altså at vitenskapelige dokumentarer er dårlig laget? Og du mener at folk som har "viet livet sitt" (les, livnærer seg på) dette, ikke har noe å tjene på det? Hvis de har viet livet sitt til det, hvorfor er alt de har klart å oppdrive utrolig dårlige bilder, og fenomener som kan forklares med noe sinnsykt mye mer sannsynlig en aliens?




Ja, penger og oppmerksomhet. Finnes det noe mennesker heller vil ha?



Du er hva, 18/19 nå? Kan jeg gjette at dette skjedde når du var en del mindre? Kanskje din far ville fortelle deg en kul historie. Kanskje din far ikke ville innrømme at han hadde vært på byn og blitt drita, så han påsto han var edru. Folk kan ha mange forskjellige motiver, selv om de er rasjonell og fornuftige mennesker ellers.
Vis hele sitatet...
Haha, nå synes jeg du vrir litt på ordene mine her.

Jeg mener til forskjell for hva du tror, så er ikke disse dårlig lagd. Ikke til forskjell fra "dokumentarer" som du kaller de. YouTube videoen er også dokumentarer

Jeg sier de har viet livet sitt til å finne ut av dette, ikke at de livnærer seg på det. De har som regel en vanlig jobb og dedikere fritiden sin til det.

Hvem er du til å si at romvesener er usannsynlig?

Og som sagt, de tjener ikke mye på dette, kun et par tusen dollar, og det er veldig lite med tanke på hvor mye tid og penger de har brukt på etterforskningen sin.

Haha ja, jeg er 19år hence "Lars99" Og ja, faren min fortalte meg om det når jeg var liten, men det skjedde før jeg ble født. Vi diskuterte rundt romvesen, og han fortalte meg da denne historien.

Faer min har alltid satt fokus på ærlighet og hadde ikke lagt skjul på om han var beruset. Jeg spurte om han ikke hadde drukket en øl engang, og han sa nei.

Og jeg har i tillegg tatt opp denne historien med han i senere år, jeg spurte han om nettopp det, om det var sant, eller om det bare var noe han fant på for å underholde meg, men det var jo såklart sånt.

Du kjenner ikke faren min, jeg kjenner han veldig godt, og han er kjent for å være ærlig. På godt og på vondt.

Hvordan smakte maten?
"Den var ikke noe å skryte av akkurat" (Det er en snill måte å si at den var dårlig)

Ser jeg bra ut i denne kjolen?
"Nei"