View Single Post
Sitat av kattmedsukkerpå Vis innlegg
Hei. For ca 1 år siden hadde jeg ett politirazzia der jeg ble tatt for hasj. Dette fikk selvsagt naboene mine med seg. Det er en pensjonist som bor oppforbi meg som liker å sitte i kjøkkenvinduet og følge med på alt som skjer utenfor. Her ser han gjesteparkeringen min og alle som kommer og går til meg. Har sluttet med alt som har med hasj å gjøre, og politiet har ikke vært her på ca 1 år.
Mange ganger når jeg har folk på besøk får jeg kommentarer som "naboen din stirra sykt da jeg kom". Flere har sett fyren ta bilde av dem. Senest i dag var det en venn som henta 2 vinflasker i en pose. I det han skulle kjøre ut ser han naboen min holde mobilen fremme men prøver å akkurat å skjule den.
Jeg tror han sender bildene til politiet og de er sikkert bare glade for å få så godt overblikk av trafikken inn til meg i tilfelle jeg kommer i en ny sak.

Hva gjør jeg?
Vis hele sitatet...
Og ikke er dette paranoide forestillinger, men virkelighet. Det burde være forbud mot slik oppførsel fra pensjonister. La de få senilitet fortest mulig hvis det er slik de holder på.