View Single Post
Jaha hva bør jeg gjøre for en slik kommentar? 12 ave maria eller skrubbe henda til blods kanskje? Merkelig at du henger deg sånn opp i hva en random dude på forumet skriver. Du tar posten ut av kontekst. Og jeg presenter det ikke som en endelig fasit, det er mine meninger jeg poster. Mine tanker rundt dette. Det er ikke en skolestil, tentamen eller noe som skal fremføres. Det er øyeblikkets tanker som dukker opp når en leser en tråd. Reaksjonen kommer som en respons på det man føler når man leser posten man responderer til. Det er ikke vitenskap eller noe endelig svar eller en dyp analyse av alle brukerne. Det er kun mine tanker og mine følelser. At du leser det annerledes kan jeg ikke gjøre noe særlig med. Jeg har alt tidligere i tråden sagt at jeg nok ble vel engasjert men jeg står for min reaksjon og de postene jeg har i tråen.

Jaja så skrev jeg noe du ikke likte. Men jeg har aldri påberopt meg noen psykolog rolle, tvert imot er jeg nok mer den som går til psykolog. Altså helt i motsatt ende. Kanskje er jeg snever, eller naiv og tror det beste om andre, men ja det jeg skrev er min oppfatning av forumet.

Og jeg har alt sagt at jeg ble svært overrasket over at det kom svar på posten, så jeg er veldig klar over at jeg tok feil - og det sier jeg jo også indirekte i en tidligere post, så jeg skjønner ikke hva jeg peses for. For å gjøre ting ennå tydeligere og slik at alle får det med seg; Beklager kjære medfreak. Jeg kom i skade for å feilvurdere brukerne her, og jeg trodde det beste om dere. Nå viser det seg at jeg tok feil, og vi er ikke en gruppe - og en eller flere brukere går også med draps tanker eller har hatt konkrete planer om drap eller massedrap. Så feil jeg tok.