View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei har ett spm som er passende her. Jeg har fått tilbud om deca og testo, fin pris, er 1 ml ampuller med deca på 100mg/ml om jeg ikke tar helt feil. Men disse er på møtkebrune ampuller, men når jeg søker på lab’en og roiden kommer det opp bare blanke ampuller. Hørt disse er kjøpt i Iran. Noen som vet hvordan jeg «kvalitetssikrer»?
Vis hele sitatet...
Hva slags merke er det? Det kan være smuglervarer, det kan være fake, det kan være remakes. Så langt jeg er kjent pleier hurtigvirkende deca(NPP) å være dosert 100mg/ml, mens "vanlig" deca pleier å vært dosert 200mg/ml og oppover.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fin tråd. Vurderer å starte en kur før sommeren, men er bekymret for den bivirkningen som gjør at man får mindre hår på hodet. Er det slik at av de oppførte stoffene som har lavest androgen effekt, også vil gi mindre/ingen hårtap? Jeg skjønner at det er andre variabler som gener inn i bildet, men feks turinabol har en 100:0 anabol/androgen ratio, er det synonymt med mindre hårtap?

Mitt spørsmål er egentlig; Hva er en grei førstegangskur med minst mulig økning av DHT nivåer?
Vis hele sitatet...
Det er endel faktorer som spiller inn. Dosering, hvilket preparat etc. Du må ta de anabol- androgen forholdene med en klype salt. Dette gjelder prostatavekst og ikke nødvendigvis hårtap.

Jeg vil anbefale olje istedet for tabletter da du kan unngå noen bivirkninger denne veien. Jeg ville anbefalt deg som førstegangskur 500mg testosteron per uke i 10-15 uker.

Det finnes også "tilskudd" man kan ta for å unngå hårtap på kur, eller unngå det generelt. Du kan gjerne lese noe om "Finasterid" eller "Minoxidil".
Sist endret av Superspurv; 24. april 2019 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.