Tråd: Sexkjøploven
View Single Post
https://www.nettavisen.no/norsk-deba.../o/5-95-233475


Sexkjøploven er ikke bra for de prostituerte i Norge, og ut ifra alt dette som står i denne artikkelen.
Om hvor mange ulemper sexkjøploven har ført til for de prostituerte i Norge, og fortsatt den dag idag. Fører til for de prostituerte,så har jeg det inntrykket av at regjeringa ikke forstår de prostituerte sitt eget beste. Siden de vil beholde den, til tross for alt dette!
Og når til og med verdens helseorginasjon mener den burdet fjernes fordi de mener den ikke er bra for de prostituerte, så må det jo være noe i dette!
Så derfor tror jeg på en måte det vil komme de prostituerte til gode, om regjeringa tar til fornuft å fjerner den. Så derfor håper jeg for de prostituerte sin del, ut ifra alt det som står i denne artikkelen. At regjeringa fjerner den!
Om det er noen her som mener sexkjøploven burdet beholdes, til tross for alle de ulempene den har ført til for de prostituerte, og fører til for de prostituerte. Som det står om i denne artikkelen, så lurer jeg litt på. Hvilke argumenter dere måtte ha for det.