View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Her får du corona’en min, helt gratis

Fra spøk til alvor. Det kan være lett å glemme til tider. Det er jo ikke så gale det egentlig, å strekke ut lanken for å hilse. Kan jo være litt flaut selvsagt. Da er det mye annet en kunne vært flau over, som f.eks å benytte seg av toalettet på bensinstasjonen

Når det er sagt så er jo jeg en person som hadde blitt flau selv av å strekke ut hånden for å hilse i disse dager. Men når en tar seg selv i det så er en ikke så ille likevel
Vis hele sitatet...
Greia var at vi møtte på hverandre for ikke så lenge siden. Klein som jeg er, så strekker jeg ut handa selv istedet for å leke coronapoliti. Jeg tror Equim er godt over snittet klar over corona men selv den beste kan glemme seg bort iblandt.



Men for min egel del.
Jeg syns det er leit at treningssteder er stengt. Det var min eneste plattform jeg så andre mennesker og kunne slå av en liten prat.
Og jeg må si at det tærer på min egen familie at vi er "innelåst" i egen bolig med et lite barn i hus. Jeg ser virkelig fram til at flerparten blir vaksinert slik at man kan prøve å komme tilbake til et noenlunde normalt liv jeg levde fram til 2019.
Sist endret av Superspurv; 27. mars 2021 kl. 11:07.