View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
For min del er angsten et produkt av ptsd ifølge behandler så det er litt komplisert å behandle angsten isolert da ptsd kan trigge angst og angsten kan trigge ptsd. Men alt en kan gjøre er å forsøke å stå i det og fortsette å jobbe mot en bedre hverdag.
Vis hele sitatet...
Jeg har også angst og PTSD.
Min største frykt er å få skikkelig flashback i offentligheten. Det gjør at jeg unngår mange situasjoner.

Jeg syns også det er vanskelig å finne balansen mellom å eksponere meg for ting for å bekjempe angsten og det å identifisere og unngå ting som trigger PTSDen.

Hvilke tiltak gjør du for å bedre hverdagen?

Sitat av Antidote Vis innlegg
Nå skulle denne tråden i utgangspunktet ikke handle om meg, men kan så klart komme med informasjon som jeg har funnet ut av, observert og har lært. Har flere sider med skriblerier om angst; hva det er, hvorfor det oppstår og forskjellige måter man kan fjerne angsten. Dette er jo meningen at det skal munnes ut i en bok, men kan - som nevnt - dele her på forumet. Kanskje til diskusjon? Tilbakemeldinger? Eller hjelp til andre som sliter?
Vis hele sitatet...
Vi venter....
Sist endret av YourGirlMolly; 20. januar 2020 kl. 01:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.