View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Finnes tabletter som ka vapes.

F. Eks etizolam fåes i vg/pg blanding som kan vapes så.kommer mer av dette snart.

Flunitrazepam fungerer veldig fint å røyke på sølvpapir.

Hadde ikke tørt å røyke det i tobakk siden det blir så varmt.

Legger man tynt og fint lag på sølvfolie og røyker det på svak varme brenne rikke virkestoffene like fort opp.

I et mekk med tobakk er du avhengig av å trekke i seg alt med en gang det blir varmt. Altså trekk nr 2 så er alt ødelagt pga høye varmen. Å røyke en hel 2 mg fluniz på sølvpapir er noe som fort tar 10 minutter om i middels tempo.

Det funker ganske bra, men rar rus. Me det smeller med en gang.

At lungene blir skadet av det er klart. Det svir i lungene og smaker dritt.

Det var ikke akkurat noe jeg tenkte særlig mye på i den perioden og jeg gjort ting som kanskje er mye være en det.

Er en del benzo som kan røykes, mens et er absolutt ikke ment til det. Tror man kanskje også blir fjern av forgiftninger det gir i lungene og ikke kun virkestoffene.

Var avhengig av å røyke heroin på den måten tidlig i ungdommen så var veldig naturlig for meg å røyke tabletter på den måten.

(Heldigvis) 0begynnte jeg med sprøyter som jeg faktisk tror er sunnere for kroppen sånn sett.

Men med tabletter så er nok oralt og røyke sunnere enn IV, med mindre man har mastergrad i filtrering.