View Single Post
Det er vel egentlig mest synd på voksne "pick up artists" som trenger en bruksanvisning for å skaffe seg et ligg...
Vis hele sitatet...
Du den der kommentaren har tatt litt plass i hodet det siste døgnet. Føler den er veldig drøy. Blir som å vokse opp på beste vestkant med svært dype lommer og rakke ned på en fra østkanten for at de har stram økonomi. Hva er det egentlig? Nesen høyt mens du ruller med øya over de som ikke er naturlige damemagneter? Og nå ønsker du å shame de som faktisk tar ansvar for egen lykke i livet og som går ut å forsøker å gjøre noe med problemet? Nei nå kjenner jeg at jeg er temmelig provosert altså.

Uønsket sølibat er et svært alvorlig problem for de som rammes. Det påvirker livskvalitet men kan også medføre redusert psykisk helse og på sikt også vise seg i somatiske plager, feks grunnet søvnproblemer. Faktisk så viser forskning at de som lever som single liketil har kortere forventet levetid.

Ingen burde forsøke å shame folk som tar ansvar. Tvert imot burde de fått ett klapp på skulder'n og respekt. Jeg sliter med å skjønne tankegangen din? Er du redd for å bli utsatt for en PU artist? Eller sitter du bare så godt i det fra naturens side at du føler du har rett å gjøre deg til doms over hva som er akseptabel måte å unngå uønsket sølibat på?
Sist endret av random67489; 9. oktober 2018 kl. 02:01.