View Single Post
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Se så bra ut som du kan, snakk (spiller ikke så stor rolle hva du prater om, unngå klein stillhet), smil og ikke bli for full. Gi kompliment fremfor å forsøke å bryte ned selvtilliten hennes (det er an latterlig "teknikk" i mine øyne, selv om det kanskje fungerer på enkelte jenter).

Det er ikke rakettforsking å få med seg damer hjem fra byen, unødvendig å lese seg opp på strategier og teknikker. Etter en prat der kjemien er god er det ofte bare å spørre om dere skal dra hjem sammen, husk at mange jenter går ut på byen med de samme intensjonene som dere.
Vis hele sitatet...
Å gi komplimenter fører ofte bare att hun ikke respekterer deg like mye. Hun blir glad, men hun har nok fått 20+ komplimenter av andre gutter samme kvelden før deg. Det fører sjeldent til noe annet enn at hun vil bruke deg for gratis drikke osv, med mindre du ser jævla bra ut.

Komplimenterer aldri jenter med mindre hun gjør noe jeg liker fordi jeg ville det. Går heller ikke inn for å bryte ned selvtilliten deres, viktigste er at du fremstår som en person med høyere selvtillit enn det hun har.

Men høy selvtillit, god humor og en "I dont give a fuck"-holdning kommer man langt. Vertfall etter min erfaring.