View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Hovedtrikset til PUA er vel heller law of large numbers. Prøver man på noe mange nok ganger, går det til som oftest til slutt. Det at man lærer "teknikker" fremstår som et forsøk på å distansere seg selv fra situasjonen så man ikke tar avslaget personlig, men kan skylde på metoden og kan prøve til det går.
Vis hele sitatet...
For min del funker det så å si hver gang jeg går inn for det.
Men jeg liker feks utfordringen med å komme seg ut av friendzone o.l ikke nødvendigvis bare ett ons på byen.

Å drive med kvantitet når det kommer til sjekketeori blir litt skivebom i mine øyne da det blir som du sier at til slutt får man napp uansett.
Hele spenningen oppstår jo når du faktisk blir avvist eller ikke oppnår interesse hos motparten med det første men allikevel klarer å ro deg i land.

Og det er der forskjellen ligger mener jeg, du har de som prøver seg på "the game" og driver mye med kvantitet, mens andre peker seg ut ett mål å jobber mot dette målet ved hjelp av fysiske og psykiske teknikker.

Jeg vil bare legge til at jeg ikke er noen rundbrenner eller innpåsliten (man merker fort om motparten spiller med eller ikke er interessert i det heletatt) men jeg liker psykologien rundt sjekketeori og generell menneskelig adferd.