View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Realitybend3000 Vis innlegg
Både godt og vondt å lese at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Heldigvis så var valget temmelig ensidig for min del etter dette skjedde; Søk hjelp og kutt ut cannabis / andre drugs.

Jeg går som nevnt til en psykolog, og jeg føler det hjelper allerede selv om vi ikke har startet noe konkret behandling enda.

Hvordan er du pr. dags dato?
Vis hele sitatet...
Bare det å prate med noen kan hjelpe veldig, spesielt med angst.

Nå er det egentlig ganske greit med angsten, panikkangst kan jeg kun få om jeg er ekstremt bakfull eller drikker alt for mye koffein. Men ellers så føler jeg at den store "angst-delen" av livet ligger bak meg. Jeg har hatt nok angst for et par århundrer.

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hvor mange slike tråder ser vi ikke på freak hvert eneste år? Om noen som dessverre har røyket på seg en eller annen form for angstlidelse eller mental tilstand hvor han/hun etterhvert blir tvunget til å legge fra seg cannabisen helt eller kun røyke i fylla eller i pillerus?
Vis hele sitatet...
This. Alle som tror at cannabis er ufarlig og mener at ingen blir psykisk syke av det er på vidda. Depresjon og angst er supernormalt blant cannabis-røykere.
Sist endret av Dongerino; 21. januar 2016 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.