View Single Post
Her er det så mange faktorer og individuelle forskjeller som spiller inn at det jo nærmest blir et umulig spørsmål å svare på. Setter du det lokale hasjtrollet som presser i seg ti bøttetrekk før lunsj opp mot Marianne på tjueto som er glad i sjokolade på kveldene samt litt ekstra sukker på frokostblandingen, ja så holder jeg en knapp på vår kjære hasjfrende som den som går i grava først… Men hva vet nå jeg? Selv har jeg fått i meg noen uhorvelige mengder sukker opp i gjennom årene uten at det har gitt meg annet enn storfornøyde tannleger, en kropp med totalt fravær av fett og annen styggedom i tillegg til et usedvanlig kvikt og raskt lynne til en hjemmegående byrde for samfunnet å være. Det siste halve året har jeg derimot kuttet noe kvalmt ned på sukkeret, jogget og bedrevet turgåing i mengder bare pensjonister kan nærme seg samt inntatt alt for lite narkotika. Og det skal jeg si, det er lenge siden sist huet mitt har vært såpass skakk-kjørt og elendig som nå.

Ellers må jeg si at det er mye av disse huff og farlig-trådene om dagen. Så lenge du er bevisst og lytter til din egen skrott så kan du nyte din MJ så mye du vil - med sukker på toppen!