View Single Post
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Det eneste som jeg gjør er å enten se på Netflix eller trene. 95% av tida er det Netflix eller bare stirre ut i lufta. Har ikke lyst til å gjøre noen ting.

Er dette lathet? Føler ikke at jeg opplever noe spesielt i livet. Det sjukeste som skjer i livet mitt er kanskje en sjelden fest. Ingen romanse, ingen dype vennskap, ingen interesser, bare et lite håp om at alt dette kommer.
Vis hele sitatet...
Du sier du stirrer ut i lufta og ser på netflix 95% av tiden? hvor mye er det pr dag eller pr uke? Gå deg turer! Skaff deg en hobby! Start med dyrking av f.eks tomatplanter,tobakksplanter,paprikaplanter eller lignende. Da har du mye og fylle dagene med. Livet består dessverre av mye kjedsomhet. Det er noe man bare må inse, og gjøre det beste ut av det.

Trener 4 ganger i uka, spiser så sunt jeg klarer, prøver å gå turer hvis jeg blir veldig deprimert, drar på psykologtimer, kommer alltid på skolen. Alt det funker så vidt.
Vis hele sitatet...
det funker såvidt? legg på flere elementer og du skal se at livet gir mer mening. Går du på noe medisiner?
Sist endret av random119817; 25. oktober 2021 kl. 10:52.