View Single Post
Sitat av Jerna Vis innlegg
Okay, fikk inntrykk av at det var jalla fordi jeg så ganske gamle lys der virka det som når jeg sjekka ut det for noen måneder siden
Vis hele sitatet...
ok, ser ut som dem selger like mye annet lys-utstyr enn bare dyrkeutstyr.. masse diskolys osv...

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det skjedde i 2013, jeg er litt trass så jeg orker ikke lage med en Schibsted konto nå, men mener å huske artikkelen hadde en paragraf om at dette var en ny praksis politiet ville sette i gang: At dyrkeutstyr var ulovlig og at de hadde sin fulle rett til å spane på kunder i slike butikker.

Det ser ut til at de tok feil; Jeg regner med riksadvokaten e.l. satte de på plass, for vi har ikke hørt om en eneste slik sak siden 2013. Vi kan med stor sikkerhet si at praksisen deres er ulovlig og at de ikke spaner på kunder i dyrkebutikker lengre.



De er ikke produsenter..
sier de selv.

Jeg er også veldig skeptisk til slike butikker som skal gape over mye. Jeg ser ikke helt sammenhengen med bilstereo, projektorer og vekstlamper, det virker som et opportunistiske greier: vi kaster oss på varer som er populære.

De er basert i Danmark, så ting sendes jo over grensen.

kjøp lokalt folkens, få Norsk reklamasjonsrett/angrerett.
Vis hele sitatet...
Skal sende tilbake en ballast som kvelda mens jeg sov, så vi får se da om dem er kundevennlige (cinema-shop)

Ved flere av disse stedene skal det ha blitt beslaglagt store mengder cannabisplanter. Ifølge Europol - det europeiske politisamarbeidet - er dyrking av mer enn 1000 cannabisplanter å anse som industriell virksomhet.
Vis hele sitatet...
Så da er jo faktisk "Keisern" ifra insider som småfisk å regne da? Han hadde vel bare 100 planter ellerno? holder jo bare til eget forbruk det...hehe
Sist endret av random119817; 15. oktober 2021 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.