View Single Post
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det hørtes lite ut når du vegger så lenge. Hvilke strains var det? Bruker du små plastpotter?
Vis hele sitatet...
Husk at jeg røyker selv, og har drivi rovdrift på plantene frem til nå, så jeg har dårlig med sammenlignings-grunnlag. Men den jeg fikk 45g ut av var en veldig robust og fin plante på 60-70 cm. Så jeg maksa nok potensialet med den planta.. Skal jeg få noe mer, så må jeg vegge dem til dem er 1m høye kanskje.. Har 4 forskjellige varianter, hvorav 3 er sativaer og 1 jeg mistenker er indica. Han jeg har fått frøene av mener at to av typene heter : "lemon" og "superb", og det er alt jeg vet..

Sitat av Jerna Vis innlegg
Det hørtes lite ut når du vegger så lenge. Hvilke strains var det? Bruker du små plastpotter?
Vis hele sitatet...
Små potter i stiklingsfasen ja, så potter jeg om til 5l og til slutt 10l Ja jeg er enig at det høres lite ut, men jeg satt i 2 timer å trimma buds på den 45g-planta. 200g med rå pot ser ganske mye ut, men når du har tørka det, så sitter du igjen med 25%. Så det krymper bra
Sist endret av random119817; 8. oktober 2021 kl. 08:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.