View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det dere skriver er male gaze! Nesten alle jenter misliker sånne gutter som skal yppe og overreagere. Det var kanskje spennende når vi var 18 og gutters bråk mot hverandre var en bekreftelse på at man som jente var populær og wanted, men generelt er gutter for ikke å snakke om voksne menn som reagerer sånn noe av det mest patetiske som fins i en mann.

Hilsen dame
Vis hele sitatet...
«Male gaze»,»toxic masculinity» «mannsdominerte freakforum».

Mye å holde styr på for oss menn. Men feil er det uansett hva vi sier og gjør. Jeg skrev om en hypotetisk situasjon, mens dere (damer) setter meg i en bås som en voldsforherliger. Les det
mentalmelt skriver et par ganger til og prøv å se det fra den andre siden. Ja jeg vet du ikke vil og allerede har bestemt deg for at du har rett og alle menn tar feil.

Men denne situasjonen jeg nevner skjer, og det er faktisk noe helt annet å være mann i en slik situasjon enn en kvinne som mest sannsynlig aldri har vært i bråk eller vet hva det vil si å måtte være den som står foran en trussel når man er sammen med en mann. For det er alltid mannen som må ta støyten, alltid. Samme hvilken form den kommer i
Sist endret av NodSquad; 6. oktober 2021 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.