View Single Post
Sitat av mordi123 Vis innlegg
De er som regel rundt min egen alder, altså 18-20 den alderen hvor alt dømmes på utseendet og det er jeg så sykt lei av.



Takk for all støtte mann det setter jeg veldig pris på. Det er nye folk hver uke som sender meg slike meldinger så det hjelper ikke å blokkere. Skal ta kontakt med psykiater igjen fordi jeg virkelig trenger det akkurat nå, slet med selvskading før og er redd for at jeg kan gjøre med noe igjen. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre, føler meg så alene, alle kompisene mine har veldig bra utseendet og drar damer som bare det mens jeg får bare stygge blikk fra det motsatte kjønn, og det gjør meg også veldig deppa.

Har kommet til det punktet at jeg ikke tror jeg noen gang vil ha barn, av frykt for at de skal oppleve det jeg selv har opplevd.



Takk for all støtte! Har prøvd å ignorere flere ganger men det kommer alltid nye meldinger fra nye folk.



Har ikke navn da jeg blokkerte han, i tillegg brukte han et kallenavn så blir verre da.



Gidder ikke å vise han dem da jeg vet at han kommer til å kalle det erting. Blir så skuffa over min egen far når han ikke tror meg. Føler meg så sykt alene.



Hadde kontakt med psykiater men jeg mista motivasjon til å møte opp da jeg ikke synes at det hjalp noe særlig.
Vis hele sitatet...
Tenker at du burde kontakte både psykolog og politi. De som behandler deg slik, burde straffes for det de gjør! Det er trist at du ikke har foreldre som står ved deg i denne situasjonen, men kan det være at faren din vil ta deg litt mer alvorlig når du har mye å vise til? Hva om han ser hva slags svar du har gitt dem? Det disse menneskene sier til deg, er ikke virkeligheten. Det er det viktig at du husker.

Det er også noe som heter at enten så går det bra eller så går det over. Og det stemmer faktisk. Dette vil ikke foregå til evig tid. Men det er viktig at du henter hjelp der du kan, slik at du kan få det bedre.