View Single Post
Sitat av Skaddfrontallap Vis innlegg
Første jeg ser av deg og tråden(e), kan hende du har sagt det før, men hva er alderen på hvem en som sender slikt?
Vis hele sitatet...
De er som regel rundt min egen alder, altså 18-20 den alderen hvor alt dømmes på utseendet og det er jeg så sykt lei av.

Sitat av Donaukinder Vis innlegg
Dette var en lite gjennomtenkt kommentar syns jeg. Åpenbart har ikke de som mobber det bra med seg selv, men å påstå at dem sliter mer med seg selv enn det trådstarter gjør etter mobbingen, er tåpelig syns jeg. Og hva er poenget ditt her? At siden mobberen har det fælt, så skal ikke den som blir mobbet, ta det så fryktelig tungt?


Sender deg en stor klem trådstarter og jeg håper det ordner seg for deg. Men du burde absolutt blokkere og slette disse menneskene fra livet ditt, og skåne deg selv. Du trenger ikke ha noe med dem å gjøre. Men om de fortsetter å ta kontakt, så må du anmelde dem. Det er trakassering og det er ulovlig. Som noen andre her skrev så burde du ta vare på samtalene.
Vis hele sitatet...
Takk for all støtte mann det setter jeg veldig pris på. Det er nye folk hver uke som sender meg slike meldinger så det hjelper ikke å blokkere. Skal ta kontakt med psykiater igjen fordi jeg virkelig trenger det akkurat nå, slet med selvskading før og er redd for at jeg kan gjøre med noe igjen. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre, føler meg så alene, alle kompisene mine har veldig bra utseendet og drar damer som bare det mens jeg får bare stygge blikk fra det motsatte kjønn, og det gjør meg også veldig deppa.

Har kommet til det punktet at jeg ikke tror jeg noen gang vil ha barn, av frykt for at de skal oppleve det jeg selv har opplevd.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
slike idioter lever på responsen de får, om du ikke reagerer så mister de rett og slett motivasjonen. Ikke svar dem, ikke bry deg med hva de sier.

Skjønner godt at du blir såret når du har hatt det vanskelig tidligere i livet, men gjør så godt du kan og ikke gi dem noe som helst oppmerksomhet tilbake, så gir de seg til slutt.

Og du er akkurat slik som du skal være. Ingenting galt med deg i det hele tatt.

At du har evnen til å forklare deg og sette ord på følelsene dine etter å ha blitt plaget i så lang tid er en god egenskap jeg beundrer og respekterer. Aldri vær redd for å spørre om råd og hjelp.

Du er ett godt menneske og ikke la noen andre fortelle deg noe annet.
Vis hele sitatet...
Takk for all støtte! Har prøvd å ignorere flere ganger men det kommer alltid nye meldinger fra nye folk.

Sitat av Herr potet Vis innlegg
Har du vurdert å bare publisere alt hatet de sender deg? Typ på facebook mens du tagger avsender, kanskje en egen blogg også? Offentlig gapestokk fungerer det, ingen vil i lengden ha noe å gjøre med møkkafolk og tro meg.. De "tøffingene" som plager deg kommer til å angre når de innser at de resten av livet må leve med at et google søk på navnet deres leder rett til alt hatet og negativiteten de har spredd rundt seg. Blir ikke gøy å søke jobb når alle arbeidsgivere finner ut at du var en mobber av dimensjoner..
Vis hele sitatet...
Har ikke navn da jeg blokkerte han, i tillegg brukte han et kallenavn så blir verre da.

Sitat av Jerna Vis innlegg
Dette skal du ikke finne deg i, synd at din far ikke tar det på alvor. Hva sier han når du viser han slike meldinger ? Har du spurt han hvor han synes grensen mellom erting,mobbing osv er ?

Syns forslaget til poteten over var bra jeg. Politiet har jo en nettpatrulje men offentlig gapestokk er vel bra det. Det vil vel endre holdninger mer det vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke å vise han dem da jeg vet at han kommer til å kalle det erting. Blir så skuffa over min egen far når han ikke tror meg. Føler meg så sykt alene.

Sitat av *pi Vis innlegg
Dette kan du anmelde. Det er trakassering og helt uakseptabel oppførsel, særlig i det volumet du beskriver. Lagre og ta skjermdump av alt. Det er ulovlig å holde på sånn. Enig i at å svare dem vare gjør vondt verre.

Jeg forstår godt hvordan det går ut over selvfølelsen din, selv om det ikke er deg det er noe galt med. Synd at du ikke har støtte fra foreldre heller. Har du oppfølging fra noen som kan hjelpe deg?
Vis hele sitatet...
Hadde kontakt med psykiater men jeg mista motivasjon til å møte opp da jeg ikke synes at det hjalp noe særlig.
Sist endret av mordi123; 13. september 2021 kl. 11:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.