View Single Post
Jeg vil kanskje kalle det en form for dejavu, men i flere rare tilfeller i løpet av tiden har jeg opplevd å synge på en låt i hode som en enkelt person i min nærhet har så begynt å synge på. Og det kan godt hende denne sangen gikk på radioen denne tiden, men det var ingen musikk til stede når det har skjedd. Lenge siden det nå da.

En annen ting;

Albert Einstein har atombomben og mye annet kalkulert på hvordan ting fungerte, fra det å lære kompass som barn til det å finne ut av hvordan galaxen fungerer lenge før vi kunne se det idag. Fakta om galxen er at det finnes 200milliarder forskjellige galaxer som vi er i, Melke veien. Han mente at ihvertfall at religion er for masse kontroll av mennesker for å si det enkelt. Og at det finnes muligens en gud, men at straff og synd er menneskeskapt. Når vi døde mente han vi forlot den døde kroppen og gikk slags videre i livet med vår energi. Og de energiene som blir igjen er ikke klar over at de er døde.

Det at du kan tenke på om du drømmer eller at du tenker at du tenker, Beviser at du lever å ikke drømmer.
Sist endret av 2pacolypse; 9. juli 2021 kl. 02:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.