View Single Post
Idag hadde jeg sex med en fyr når jeg var sikkelig rusa på hasj. Jeg hadde egentlig ikke lyst. Skulle bare være en koselig date. Men endte med sex 3 ganger som jeg angrer sikkelig på. Føler meg sinnsykt dritt.

Nå går alt til helvete. Satt på bussen hjem med suicidale tanker. Ingen jeg kjenner som bryr seg eller skjønner, så kom hit.

Ting tok ekstremt stor sving idag. Trudde han her var en god fyr og at kanskje det var en sjans for at jeg kunne finne noen. Isteden blir jeg utnytta seksuelt 3 ganger, ganske røft. og nå kommer alt av symptomer tilbake. Hadde en nesten en pause fra noen av de nevnte symptomene før jeg traff han idag, pga følte dett kom til å gå sikkelig bra.

I natt sover jeg med hettegenser og bukse.

Hører currently på: im so sick of this - guccihighwaters

Blackout - CHVSE

Har mye å si, men kan ikke si det fordi alle tror jeg er gal. Prøvde å si noe av denne dritten til beste kompisen, fikk bare ut at jeg var deprimert og stressa jævlig mye.

Han er imot rusmiddler utenom alko og niko, så han skjønner ikke hvorfor jeg røyker. Han skjønner ikke hvorfor alt jeg vil er å ta oxy noengang. Han skjønner ikke det helvette. Faen han lever i skyene. Hadde han virkelig brydd seg så hadde han skjønt mee.

Så jævlig lame, sitter her alene å skriver om noe så fuckings waste of time.

Skal aldri ha sex igjen. Det der var siste gang. Faen så kvalmt.

Alt ble plutselig så jævlig meningsløst. Vurderte ærlig å bare stikke av. Ikke at noen bryr seg.
Sist endret av Ung og dum; 8. juli 2021 kl. 02:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.