View Single Post
"Fjerner Nissene over skog og hei"
Grei kontekstartikkel tenker jeg, at det harrseleres med folk å folkeslag er da intet nytt her i Norge, trenger ikke dra lengre enn til nord-norge så er det en normal del av kulturen, å det er ramsalt humor bunnet i en dæsj sannhet å en god dose ironi/selvironi.
Gjett om jeg harrselerer med søringer å stortsett alt sør om Trondheim hver vinter, da de blir like forskrekket å overasket hvert år over at det plutselig snør å det blir glatt på veiene.
Vi harrselerer over svenskene, for dem er jo så dum at det trengs 1700 av dem for å skru inn ei lyspære, erkestereotypisk humor er akkurat det, ironi/selvironi, og ofte teit humor.
Hva tenker dere om filmen "Svidd neger" da? Tittelen, å karakteren Ante? For ikke å snakke om hvordan nordlendingene blir portretert i filmen. Come on..
Nå er alt så hårsårt at selv galgenhumor står for fall.
Nei vi crackerjacks kan iværtfall ikke dunke. (White men cant jump-THE MOVIE)
Forøvrig helt på tryne å ettersensurere noe som åpenbart er en Melaninrik fyr..

Som Pi sier "Jeg er også bekymret for at vi importerer konflikter vi ikke har, og at ytringsrommet innskrenkes"

Å desverre ser det ut som at denne trenden har fått moment å gå på, adopsjon av andre lands/kulturers smertegrense å oppfattning for hva som plutselig skal være krenkende å (u)akseptasbelt i Norge
Sist endret av Eyeamare; 5. desember 2020 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.