View Single Post
Sitat av Dreams Vis innlegg
Hadde ting vært enkelt, hadde alle gjort det.
Survival of the fittest.
Vis hele sitatet...
Sløsing at jeg fikk Asperger da jeg har så god helse ellers. Har mer energi enn de fleste jeg kjenner. Veldig stort pågangsmot, men så var det Asperger da... hurra... det er så lavstatus diagnose.

Sitat av livermorium Vis innlegg
Hva vil du fram til? Har du snakket med en studieveileder? Eventuelt hørt med familie eller venner?
Det er jo begrenset å hente inn fra fremmede på nettet som ikke aner noe om deg.

Det du burde du gjøre er å vinne ut av dine viktigste mål og ambisjoner, grunnleggende ferdigheter, interesser og prinsipper.

Det er heller ikke slik at du må ha en lang utdanning for å få en jobb og tjene penger. Kommer an på hvor stor del av livet du vil at jobben din skal ta, om du vil jobbe for å leve eller motsatt.

Det hjelper ikke å være så negativ heller, prøv å se det positive, du har faktisk et HAV av muligheter.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke det. Jeg vil høre til er sted. Hvem flytter 90 mil for å jobbe på Kiwi ? Ikke at jeg skal det. Men folk flytter langt når de er ferdige med utdannelse. Selv er jeg mer der at jeg ikke aner hva jeg vil. Grafisk designer ser jeg på, men er det egentlig lett å få jobb? Og dette er kanskje enda et svada studie der noen tjener rått med peng?
Sist endret av Dreamliner91; 17. november 2020 kl. 02:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.