View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Snakker nå kun ut ifra flekser. Ingen fakta om noen av disse to personen, kun reinspikka følelser.

-Obama virker fantastisk. Alle komikere omfavnet han. Alle elsket han. Han har veldig god til å si det folk vill høre.

-Trump er rich white trash overtent på ADHD Medina som nekter å bruke scriptet fullt ut og snakker fra leveren. Han har sagt mange stygge ting, men samtidig forstått hva han har ment.


Jeg føler personlighet typen til Obama er mer skummel. De kan sitte å kose med deg å fortelle de alt du vil høre for etterpå å lage skulle planer om å kvitte seg med deg.

Personligheten typen til Trump callerdeg inn i ringen og prøver å banke det foran alle og taper han så låter han som det ikke har skjedd.


Jeg kan kjenne meg mer igjen i Trumpenn Obama ærlig er ganske fornøyd med hvordan jeg er mot andre.

Se jeg kjenner som er mer lik Obama er ofte store Raustøl man ikke egentlig kan stole på.


Dette ble veldig personlig og kun observasjoner ut fra mine erfaringer og følelsesliv, men har nevnt denne hypotesen til mange og de begynner å forstålitt hva jeg mener.


Jeg herier ikke på Trump, men tror det er en god grunn til se stemmer på han. Vi hører kun det værste i Norge.


Det blir som om i USA er det eneste de hører om krisen skiløpere at de kjører bil alt for fort og bruker kokain. Da får man jo et dårlig bilde av hele landslaget.....