View Single Post
Sitat av mønstre Vis innlegg
Takk for herlig svar!
har ikke brukt MDMA i overkant mye. Har noen perioder der jeg gjør det mere en vanlig, men passer på å ha pauser. Har hatt noen syke psykedeliske turer, så MDA-psykadeliaen vil nok ikke skremme meg heller har hørt man blir mye mere gira/rastløs på MDA? Og siden jeg skal ta dette på nyttårsaften, i festsammenheng, har jeg hørt at korttidshukommelsen går i dass, så det er vanskelig å holde en samtale? Vil MDAen gjøre meg utadvent på samme måte som MDMA?
Vis hele sitatet...
Nei, det er mye lettere å være utadvent på MDMA enn MDA, etter min erfaring.. Det er pga av at MDA er mer psykedelisk, og du får ikke den samme følelsen for andre som du for av MDMA... på emma har du jo lyst til å høre andres historier og bare snakke hele natta.. men på MDA så spacer du ut mye fortere og meningen i samtaler blir fortere borte.. Jeg har bare tatt mda med en god venn, og vi kjenner hverandre veldig veldig godt, så kan være derfor ingen av oss orka å snakke så mye når vi tura på mda. Vi vet så og si alt om hverandre fra før, og det vet vi begge.

Du kan fortsatt snakke med folk, men ikke på langt nær de samme samtalene som på mdma. Du burde nok heller bruke tiden på å space ut i musikken mens du gjør noen dancemoves.. som sagt er MDA en roll med mer knall i.. det er ikke bare å sitte der og smelte av euforia. Du er på en trip, du har knalleuforia, du svetter, musikken er dritfet og shit er crazy. Så nei, du kommer ikke til å kunne snakke med folk like lett, langt i fra xD
Det skal dog sies at MDA er et partydop, så lenge du er komfortabel med at andre vet du er rolling/tripping burde det være null problem å ha det dritgøy ^^

Jeg røyka, og røyker alltid ganske mye weed når jeg roller. Vet ikke om det har noe spesiell forskjell å si egentlig, men, må hvertfall nevnes.
Sist endret av Dagdriver; 13. desember 2013 kl. 03:43.