View Single Post
Mine erfaringer har vært at det bør holdes til en mindre gruppe hvor alle er på nivå og er glad i hverandre. Har sjeldent gode erfaringer med å ta MDMA hvor det er andre tilstede som man enten ikke er så glad i, og/eller som ikke er på MDMA selv.

Nærmeste erfaringen jeg har til din, er nettopp en bursdagsfest til ei venninne. Vi var en gruppe på fem som tok molly, og vi var alle veldig nære med hverandre. De eneste gangene vi klarte å få til en skikkelig peak var når vi samlet oss alene på et rom og praten startet. Hver gang vi virkelig begynte å kjenne euforien var det andre som kom inn og så hvor god stemningen var. Etterhvert hadde hele festen samlet seg sammen med oss, og bobla vår sprakk. Gjentatte ganger i løpet av kvelden ble det til at vi fem samlet oss ubevisst, hver gang med samme resultat. Peaken bygger, man har det fantastisk - og så er det noen andre som kommer og ønsker å joine og sprekker bobla.

Ingen tvil om at MDMA gir en vanvittig sterk rus, men jeg føler også at det går mye på hva man gjør ut av rusen. Er man sammen med folk man ikke kan slappe helt av med, så vil du heller ikke klare å treffe nirvana. Gjør du derimot med en gruppe man virkelig stoler på, og elsker å være sammen med også i det daglige - først da vil man gå virkelig høyt.. :-)

EDIT: Vil legge til at venninna var bursdagsbarnet. Vi var alle ganske nye med molly på det tidspunktet. Hadde vi visst hvordan det funket på en mer vanlig fest hadde vi ikke gjort det. Men man lærer så lenge man lever. :-)
Sist endret av Totalecstacy; 4. november 2013 kl. 19:52.