View Single Post
Vel vel vel...hvor skal en begynne. Jeg kan vel starte med å si at jeg burde blitt hjemme, eller holdt meg til et par flasker med øl isteden!

Tok 2 øl før toget gikk innover til oslo, kaldsvetta og hadde nok en 39+ i feber, men satte på ipodden mens jentene satt og skravla om hvor mye de gledet seg. turemusikken hjalp absolutt på stemninga, og ett par øl og en halv flaske vin gjorde godt for kroppen. Buss for tog(sjokk NSB) halve reisen var ikke særlig digg, da det sikkert var 80 grader inne i bussen, men jeg holdt motet oppe og latet som jeg gledet vette av meg!

vi kom fram til kompisen min, små brisen, glad, varm excited og sammen med fire nydelige jenter som alle gledet seg til å møte kompisene mine. jeg hadde selvfølgelig håndplukket de kjekkeste, chilleste og beste kompisa mine, så jeg visste at de ville kunne løfte stemningen så fort vi kom. alle hilset og vi ble møtt med ett glass hvit vin hver i døra. i could tell by the looks of the girls...they were satisfied!

jeg hadde som sagt med meg 10g og måtte dele opp til alle. så jeg lagde to dropps til hver på 0.2 til gutta og 0.15 til jentene. dette blir tilsammen 1.4g. alle satt rundt bordet og praten gikk lett. hadde med meg pcn og laget en chill-tureliste og en party-tureliste, sånn at alle kropper og sjeler kunne bli tilfredsstilt. They all loved the music! har i ettertid måtte gi listene til alle som var der, etter de nærmest tryglet meg om å gi de mer sånn musikk. love it!

klokken var blitt 21, droppene var klare og delt ut, og jeg syns bruttern sa det så bra da hun ene spurte, "så hvor lenge skal vi vente før vi dropper?" "haha, nei jeg skal ikke akkurat sitte og kvige på denne herligheten! Første mann til månen!!" alle droppet, skålet med vinen og smilene på ansiktene til de uvitende småjentene var ikke til å ta feil av. DETTE BLIR EN SINNSSYK KVELD!

burde vel nevne at alle fikk en liten dupp på fingern, isteden for å snorte den, for å raske prosessen litt. nom nom! GUD det smaker dritt, fy faen...

vi satte oss i soffan mens noen gikk ut og tok seg en røyk. alle lo og stemningen var helt perfekt. 4+4 mennesker som ikke kjente hverandre fra før, har vært sammen en liten time og har tatt A class drugs sammen, og alle virket som om vi hadde vært bestevenner i evigheter med høy flørtefaktor. jeg tenker tilbake på den tiden før det kicket, at det er fantastisk bare hva den følelsen av å skulle nå himmelen og månen, hva den faktisk gjorde med humøret og menneskene som var der. how can u not love emma? her placebo effect even kicks ass! pow pow..

så, som alltid når jeg tar emma, så merker jeg det først av alle. det KAN hende denne gangen det er fordi jeg gikk rundt med posen med den løse emman i, og at når noen tok litt på fingern, så tok kanskje jeg litt sammen med de, bare fordi det så så godt ut(selv om det faen smaker død med aids på). men jeg stod rundt bordet og pratet med ei jente og en kompis, og kjente det kilte i magen, som om jeg var forelsket eller nervøs. jeg smilte lurt for meg selv og visste hva som kom snart...trodde jeg.

satt meg i soffan, begynte å ta litt på meg selv og så smalt det. HOLYMOTHEROFALLMOTHERS. hahaha, det var intense! det kan ikke ha gått lang tid fra jeg merket at det kilte, til jeg lå rett ut på soffan med saueteppet(thx buddy for bringen god to me ) og knadde på meg selv. hu ene sa, "å herregud nå gleder jeg meg til å komme dit!!", mens hun strøk på meg og smilte. jeg merket henne ikke så veldig, annet enn at jeg visste hva hun gjorde. for jeg var for opptatt med å vri og vrenge meg og puste raskt fordi det kilte så vanvittig i lungene...den følelsen er bare uslåelig!

febern merket jeg ikke så mye til lenger, herligheten hadde tatt over...enn så lenge. jeg drakk en del mer alkohol samtidig og like før det kicket, trolig fordi det er vanlig og kjent territorium blant ukjente mennesker i slike sosiale sammenhenger, men det er egentlig liten grunn til at jeg trengte mer alkohol. note to self: DUMBASS!

fra her og ut, kan jeg dessverre ikke fortelle så mye mer. jeg husker faktisk kun to(!) samtaler fra den kvelden...hele kvelden. ikke vet jeg helt om det er fordi jeg bare lå for meg selv og var stille, eller det er fordi jeg rett og slett ikke husker det(jeg bruker vanligvis å bli veldig sosial og pratsom...loving and caring) og jeg har jo hørt med kompisene mine som forteller meg flere hendelser jeg ikke husker snøret av. så jeg skal hoppe videre til litt fakta og den kjipe hendelsen.

10g ble borte! alle droppet sin andre dropp, men spurte hele tiden om å få litt til. "få litt til a, jeg vil joine der du er". SEFF får de litt til da, men lure meg tok vel litt sammen med de...det husker jeg at jeg gjorde flere ganger. løp til sekken og henta posen, delte litt og tok litt selv. jeg må tilsammen ha fått i meg godt over 1g selv. altså, 8 personer har spist 10g emma. w t f.

jeg husker jeg løp inn på rommet med ei av de, og tok av hu buksa og slikket henne febrilsk til jeg selv nesten kom(klarte vel ikke det da jeg får ekstremt tilfelle av emmadick. den blir mindre enn lillefingern min, det er faen ikke kødd engang). jeg viste den til hu, og hu lo litt(hu har jo sett den før så vet heldigvis at den ikke er så ille liten..."sure bro, sure") og spurte om hun allikevel kunne få smake litt på den. smake fikk hun, men jeg merket ikke så mye og ville heller slikke henne. her juices tasted soo goood i almost came without touching my self...NOMNOM!

kvelden var i mine øyne helt perfekt og ting bare rullet og gikk...men jeg husker liksom ikke så mye som jeg trodde. har snakket med de som var der og de forteller masse jeg ikke har sjans til å huske. ikke husker jeg musikken heller egentlig, annet enn WAVES som jeg satt på ett par ganger og vrei meg i herlighet, mens de andre siklet rundt på gulvet, da de digget sangen "MIN" like mye om ikke mer enn meg. LOVED IT!

det neste "bildet" jeg husker, var at bruttern stod over meg på gulvet, der jeg lå på saueteppet, og spurte med seriøse øyne. "Går det bra med deg eller?" "jaja, jeg bare chillern her jeg altså ". jeg kjente liksom at jeg ville sove og var litt sliten(hadde visst droppet en stor dose da kl var 4 på morningen etter at jeg egentlig hadde landet litt...klarer ikke huske det selv, eller om det er noe jeg husker men at jeg trudde det var tidligere på kvelden eller hva faen det var). så jeg lukket øynene igjen. neste jeg husker er "er du sikker på at vi ikke skal ringe ambulansen?" "jo ring gjerne ambulansen du". det jeg ikke visste, og dette husker jeg, var at jeg trudde de trengte en ambulanse...og syns det var litt pussig at de trengte min velsignelse på å ringe den...faen jeg er da ikke gud? selv om jeg var ganske close istad tenkte jeg for meg selv og humret litt...med øynene igjen tho"

neste jeg husker er at jeg våkner på soffan og vrirer meg noe veldig. alt går så rundt og jeg skjønner ikke hvor jeg er eller hva som skjer. W T F, TAKE THIS FREAK OFF ME!!! da var det kaos, og folk løp rundt og så veldig bekymret ut. de ringte gift telefonen og de sa de måtte ringe ambulanse med en gang. jeg skjønte nå at det var jeg som var dårlig, for nå følte jeg meg veldig dårlig! det var HELT kaos i kroppen og jeg ble redd. jeg hadde visst også sagt at jeg var redd...freaky shit. jeg måtte pisse, men det HELT umulig. jeg prøvde i 30 min mens vi ventet på ambulansen og de ringte hit og dit. det var faen ikke mulig og det gjorde vondt og jeg slet med å puste og klarte ikke stå uten å smelle i bakken. holy freakshow i tell ya...

kom meg på sykehuset, tok masse prøver og drit og hjertegreier. hata livet, det var helt kaos fortsatt, sliten som faen, varm og kald, klarte ikke åpne øynene og hatet alle mennesker. han ene legen kom inn og sa "er du syk?" "hva faen mener du er jeg syk? jeg er ikke syk eller har en sykdom(jeg følte han prøvde å gjøre narr av meg og ville vel ha frem at jeg var den dusten som hadde tatt for mye dop), jeg er bare jævlig dårlig da jeg sikkert har tatt en overdose...er det det du mener med SYK ELLER????". jeg forstår godt at leger ikke har mye sympati for folk som tar overdose på partydop, og jeg ville absolutt ikke ha sympati og skammet meg litt, men kom faen ikke her og smil og le av meg mens du prøver å drite meg ut forran hu dama som var snill og ble med meg...ILL WHIPE THE FLOOR WITH THAT SMILE BITCH...det var litt sånn inne i hodet mitt, jeg var egentlig ganske sint og aggressiv(HELT motsatt av hva jeg blir på emma vanligvis, ofc...) jeg kjeftet og bjeffet og viste min missnøye til alle som var innom meg og ville hjelpe meg.

jeg ble sendt på hjerteavdelinga på ahus og der måtte jeg ligge siden de hadde funnet noe feil på hjertet mitt. GREAT. "jeg gidder ikke det her, jeg drar hjem...jeg kan gjerne skrive under på ett papir som sier at om jeg dauer når jeg går ut herfra, så er det min egen feil...". "vel vi anbefaler deg å bli her, da det vi har funnet kan lede til PLUTSELIG DØD".

det eneste jeg hørte var PLUTSELIG DØD. heha, emma=plutselig død?? er du helt ute av forstanden mann? jeg skal faen ikke dø av verdens herligste dame som bare har gitt meg godt gjennom. "her skal ingen DØ, skjønner du det? jeg føler meg frisk og vil hjem....". de klarte omsider å overtale meg og jeg lå på gangen i hjerteavdelinga(hadde seff ikke ett rom til en dust som hadde tatt overdose på mdma, hallo?)

heldigvis etter en dag på ahus, og 178 blodprøver og hjertetester viste verdiene seg å nærme seg normalen igjen, og jeg fikk dra hjem. rimelig sliten dro jeg og jenta fra ahus og tilbake til leiligheten til kompisen min. det var godt å se kompisene mine igjen og snakke om kvelden som hadde vært. den hadde visst vært GANSKE VILL frem til kl 4-5 da jeg tok baklengs salto gjennom verdensrommet og aldri landa helt...

SÅ, for de som gadd å lese helt hit, har du feber eller føler deg litt dårlig, IKKE klem på med emma, men enda viktigere. skal du ta emma, erfaren eller uerfaren. jeg anbefaler å legge opp dosene du skal ta før du starter, AND THATS IT. jeg hadde fått i meg over en grammer med emma på en kveld, og det er hodeløst. for en jævla dust jeg føler meg. jeg som egentlig er så ansvarlig og har aldri prøvd noe annet enn emma i hele mitt liv, klarer å drite meg så loddrett ut og havne på hjerteavdelinga på ahus. herregud. men jeg har lært! selv om jeg egentlig aldri følte at jeg var i livstruende fare, så hører jeg fortsatt ordene, PLUTSELIG DØD. altså, kan du tenke deg en kjedeligere død enn "han døde plutselig av hjertestopp...guy didnt feel at hing, BOOM DEAD". jeg skal da for faen dø av en fallskjermulykke der jeg hekter meg fast i ett passerende fly som krasjer inn i en jungel, og jeg overlever men ender opp med å sloss med en gorilla i flere timer men må til slutt gi tapt for beistet. IHVERTFALL ikke fordi jeg tok dop og falt om og snipp snapp snute, dusten er ute...

jeg elsker fortsatt emma, men jeg har fått et annet forhold til henne. hun må som alle andre damer, behandles med respekt, og det er da hun er vakrest av dem alle også.

og takk til alle som har sendt meg mld på innboks og spurt om hvordan det gikk og håper at jeg overlevde kvelden osv. så følelsesladet som jeg er etter en kveld på emma, så merket jeg at tårene trillet litt da ukjente mennesker over nettet faktisk bryr seg som medmenneske. dere er herlige!

pce