View Single Post
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er ikke mephedrone det er prat om her, leste du i det heletatt artikkelen? Det er MDPV det var prat om, som er noe helt annet.

Etter det jeg leste i artikkelen så hadde han røyket en joint, og ikke sniffet noen stoffer. Så jeg tipper på at dette bare var en cannabisutløst psykose, og at media blåser det opp for å få research chemicals til å se dårlig ut.

Noe jeg lurer på er dog hvorfor de kaller det for "badesalt-dop", når det er allmenn kunnskap at det heter Research Chemicals.
Vis hele sitatet...
Du har rett, my bad, MDPV og mephedrone er ikke nöyaktig det samme, men likhetene er enormt store ("noe helt annet", nei... ). Jeg var vel egentlig "snill" da jeg sa mephedrone, MDPV er vel kjent for å väre verre. To drittstoff uansett som ikke burde sett dagens lys, til tross for at 1 bruker av 100 brukere klarer å holde kontrollen på det. Ingen kilder, almen viten etter å ha lest mye på de större nettsidene om narkotika på nettet samt egne erfaringer.

En kan si at MDMA og LSD er research chemicals, you figure... Eventuelt, når slutter et stoff å väre research chemical? Mye enklere å si "bade salt", men det mest korrekte er selvsagt å si stoffets navn.

Research chemical kan vel gå som like korrekt som bade salt, men bade salt er ikke 4-aco-dmt eller MXE. Bade salt er et mindre begrep på (som oftest) research chemical stimulanter.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nei? 50-200 mg medphedrone er vel normal startdose. Hvor du får informasjonen din fra har jeg ikke peiling, og i tillegg så har du ikke gidda å lese artikkelen.
Vis hele sitatet...
Jo, brukere rapporterer at 1 mg er en grei startdose.

Hvor jeg får informasjonen min ifra kan vi ta på PM hvis du önsker det.

Hva får deg til å tro at jeg ikke har lest artikkelen?