View Single Post
vel dessvere hjelper slike advarsler sjeldent men er uansett håp.. jeg har selv kastet vekk et ubruklig antall timer/dager på og sitte alene/hos en kompis og høre på røver historier ifra mo i rana og div ting og da man sitter oppe i 3-4 døgn og drar liner på liner og ser på tv hører musikk så mister man helt grepet over tid rom og sted i tilegg blir man som et "lik" kald svetter og spiser ikke og æsj og æsj og ødelagt man blir herregud!

jeg selv har ikke tatt amfetamin siden desember i fjord og med go grunn! jeg tåler det så abselutt ikke jeg blir grise dårlig psykisk og fysisk nedturene blir bare værre og værre og jeg hater den beviste rusen jeg får av amfetamin og tanke kjøret! øsj for et søppla stoff.. tar heller en jay engang i månden eller noen striper cola eller knips vis jeg abselutt må ruse meg.. en ting er sikkert den dagen man føler at man trenger stoff i hverdagen som er hardere en weed så bør man stoppe opp med engang og gå mange månder uten!

jeg selv hadde en periode der jeg brukte helt massivt med amfetamin og ettervært så jeg ikke på en fest uten amfetamin osv da fant jeg ut at det begynte og gå langt altfor langt så jeg sluttet og feste og begynte og ta det rolig lenge..

men har flere ganger hatt en rekke turer ute og kjørt på amfetamin.. selvom enkelte vil si det er ingen ting

ene gangen jeg virkelig skjønte at det hadde gått forlangt var da jeg hadde sittet hele fredagen og sniffet og drukket 1 liter vodka og røyket weed og full pakke så dratt ut handlet mer alkohol så dratt på felles fest med venner der jeg ble enda mer ubrukelig og drita møte en kjærring krasjet ned i skauen dro hjem på nach der det ble enda mer sniffing og drikking til slutt greide jeg ikke og dra opp noe mer i nesa alt bare datt ut igjen så da droppet jeg en 0.7 etter og sikkert gått igjennom 1-2 gram på 1,5 time til 2 timer og sikkert eks antall gram de siste 24-30 timene etter jeg droppet det sloknet jeg utrolig nok og folk ville kaste meg ut og full pakke for jeg var så herpet.. fy faen for et søppla stoff allikevel er det en ondskap med det er jeg på fest og er drita tenker jeg ikke noe over det og drar noen striper vis jeg blir tilbudt ender opp i samma grøfta gang på gang.. "den onde sirkel"

"det går en sti til en lykke brønn mange mynter mange kast mange brønner du har forlat"

kjøper du 100 G er det ikke unormalt og få det for rundt 20-22 k for det