View Single Post
Sitat av Irie Vis innlegg
Hvis man bestiller dop over nett og det kommer fram uten problemer, er det da en mulighet for at pakken har blitt avslørt, men at politiet venter med å poppe innom for å "lure" deg?
Vis hele sitatet...

Neida, det er lite sannsynlig med mindre du har bestilt store kvanta. Eller at du bor i en bygd og du har bestilt LSD og de tror LSD er farligere enn heroin. Har ingen eksempler på dette, men sannsynligvis får du ikke en såkalt "controlled delivery" her Aldri hør

Sitat av Irie Vis innlegg
Jeg har aldri bestilt dop over nett, og har heller aldri blitt tatt for å bryte loven før. Er dette noe jeg burde bekymre meg for hvis jeg skulle tatt sjansen på å bestille noe?
Vis hele sitatet...
Det er ikke så mye å bekymre seg over. Så lenge du bestiller innenlands. Den største faren tror jeg er selgere som lagrer kundelister og deretter blir tatt, ikke det at det skjer ofte, men det kan.

Sitat av Alge Vis innlegg
Dette er jo en tråd om bestilling fra deepweb... Og her jeg kommer fra så er det mye større risiko å bli stoppet på veg hjem fra dealer enn å bestille ting til kassa, det kan jeg love deg.
Vis hele sitatet...
Mener du stoppa som i bil? For hvis du er ute og går kan ikke politiet ransake deg sånn uten videre
Sist endret av Pygoscelis; 4. februar 2017 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.