View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Med akkurat denne sangen så er det ikke ofte at den har en "tittel", så dersom noen vet hvilken film denne er fra, så skal det holde i massevis.

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Mulig jeg bare mangler evnen til å skjønne slikt intuitivt, men...
Er det meningen å gjøre det lett å kjenne igjen? For da kan man vel bare spille sangen slik den er, så vil alle skjønne det med en gang.
Eller er det meningen at det skal være vanskelig å kjenne igjen? For da kan man vel bare spille en relativt far fetched variant av låten, som da gjør det hele nærmest umulig å gjette.

Jeg antar det er om å gjøre å finne en slags gyllen middelvei, så det blir vanskelig, men likevel lett...? Eller? Utdyp gjerne.
Vis hele sitatet...
Det er egentlig å spille slik at det skal være mulig å gjette hvilken sang det er, og hele tråden avhenger av at folk legger litt arbeid i dette slik at tråden ikke dør. Nå skal jeg innrømme at jeg begynte litt vanskelig med den første posten min da.

Kort oppsummert: Spill en sang som du tror flere kan gjette seg til, gjetter de riktig, så har du fått vist frem dine mæd skillz, og folk får tilfredsstillelsen av å ha gjettet riktig og dermed få vise frem sine mæd skillz.