View Single Post
Så han gikk fra å være ordinær pokerspiller til å bli (spille)gal? Det ultimate veddemål?

Tipper det som kommer til å knekke ham er at sitter helt ribbet for inntrykk i stummende mørke. Om han hadde lys eller et vindu ville det vært en helt annen sak og han kunne hatt en følelse av tid med vindu eller i det minste få visuelle inntrykk selv om de jo ville vært helt det samme i 30 dager.

I et rom men lys og en stabel bøker skulle eg gitt et slikt veddemål en sjanse om jeg var desperat etter penger. I et stupmørk rom med kun en kube til underholdning og du ikke engang ser om du løser korrekt ville ikke kuben betydd noe fra eller til. For å løse kuben i totalt mørke må jo algoritmen alt sitte i fingrene når du du starter på dag 1. Ellers så vet en jo ikke om en klarer løsningen. Jeg må ha visuell oversikt for å ikke glemme hvor langt jeg er kommet. Men så var jeg nå heller aldri hooked.

Lykke til i bekmørket. 18 dager igjen. Det er jævla lang tid frarøvet alle inntrykk. Kanskje en med ptsd eller ME ville blomstret i et slikt veddemål? Kommet ut langt friskere og i bedre form enn når de gikk inn og lukket døra?