View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det blir kanskje en frigivende detalj for deg, men for meg er det som du sier: en person som selv bruker et medikament for å ha det bedre, og sitter i en tråd og forteller noen med tung avhengighet at de bør kjenne på følelsene sine, bli rusfri og ikke støtte seg til et medikament. Du har i mine øyne totalt diskreditert deg selv med dette, og rusfri i to år eller hvilket medikament blir helt underordnet.
Vis hele sitatet...
Jeg har da aldri fortalt noen med tung rusavhengighet at de skal kjenne på følelsene sine? Diskreditert meg selv..? care... og rusfri i to år?? Lær deg å skrive sammenhengende setninger som kan leses før du uttaler deg da!Har ikke så stort vokabulær som deg tydligvis, så jeg er for dum til å skjønne hva du mente med frigivende

slutter å følge denne tråden nå jeg... var tydligvis for vanskelig å gi meg noe råd til å komme inn i lar.. så dere kan sitte å kose dere å kverulere med hverandre
Sist endret av random14016; 11. oktober 2021 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.