View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bruker_Borger Vis innlegg
Hm, da har jeg kommet meg til vestlandet. Før avreise var jeg innmari keen på å komme meg vekk fra leiligheten og bare få den miljøforandringen jeg trenger. Helt patetisk; før jeg satt meg på toget mot oslo lufthavn gikk jeg gjennom lommeboka for å unngå at det skulle ligge noe greier der. Seff lå det en veldig romslig hero-kvarting som jeg hadde glemt av, gikk seff rett i nesa på en benk på nationaltheateret før jeg kom meg avgårde. INGEN SPERRER. Fytterakkern. Kjennes litt rart i dag, griner endel. (Logisk psykisk ubalanse?) Føles som man liksom bare restarter abstinensene selvom jeg hadde en god uke uten noe heroin. jaja, idioter får sin pris. Hyggelig slektninger her lagde pizza til meg.. Appetitten er på bunn, ser mer sliten ut i ansiktet enn jeg gjorde tiår tilbake hvor man kjørte 3 dager med amf. Dette får bare gå seg til. Jeg tar en lang gåtur til polet, drikker litt brennevin i natt hvis det blir for ille.

Men, jeg tenker å høre litt rundt her etterhvert om det er plass for en høyt utdannet alkis som er dritlei av oslo. Det hadde vært helt prima med noe praksis eller noe på en butikk eller noe kommunalt. Et sted hvor jeg kan være åpen om bakgrunn og problemer. Men igjen, det blir vel sånn vedhengende greie i et lite lokalsamfunn.
Vis hele sitatet...
Du er på riktig vei ivertfall, uansett om du hadde en sprekk.. hold oss gjerne oppdatert videre